Rowerem na Nordkap

Dnia 22 stycznia 2015 r. odbyło się spotkanie z Bernardem Milewskim, prezesem Klubu Turystyki Kolarskiej BeneqTeam, który samotnie dojechał rowerem na Nordkapp, czyli Przylądek Północny.



"- Moje marzenie się spełniło - mówi 63-letni Milewski. - Była to moja najdłuższa wyprawa. Zachęcili mnie znajomi, którzy na rajdach opowiadali o Nordkapp. Korciło mnie, aż w końcu postanowiłem, że też się tam wybiorę." 

Przejechał ponad 6 tysięcy kilometrów, a podróż zajęła mu 70 dni.

Odwiedził Litwę, Łotwę, Estonię, Finlandię, Norwegię i Szwecję. Główny cel - Nordkapp, czyli Przylądek Północny, został osiągnięty.

Codziennie przejeżdżał około 90 kilometrów.
Spotkanie odbyło się w ramach Klubu Podróżnika im Tony Halika Tym razem gościliśmy w auli Ratusza Miasta Płocka.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz